Vi skal gå til Bakkebygammen, med start fra andre siden av Latternkrysset.
Det blir bål, kaffe, saft og bålmat til alle deltakerne.
Det er åpent for alle som ønsker å delta.
Arrangementet passer for både små og store. Når vi kommer til gammen, er det fin utsikt utover Bakkebyfjorden.
Vi serverer kaffe, saft og bålmat, gratis for alle.
Vi krever ingen påmelding.
Oppmøtested
Man må kjøre i bil og parkere på et grustak like før krysset til Lattern, og gå langs veien til krysset.
Ta til venstre overfor krysset og gå inn på tydelig og merket sti. Følg denne til gammen.