Vi skal gå langs en rullestolvei, til brua ved Tverrelva. Derfra er det over brua og opp en bakke, så er du ved 4H hytta. En fin tur som passer for alle. Oppe ved hytta er det servert kaffe, saft og vafler til alle. Dette er gratis for alle, og krever ingen påmelding.