Friluftslivets uke – logo og profilmanual

Publisert – Sist oppdatert 30.01.2020

Her kan du laste ned logo, elementer og profilmanual for Friluftslivets uke. Logo i farger, jpg – firkantet «tag»Logo i farger, jpg – hovedlogo midtstiltLogo i farger, jpg – avlang Logo i farger, jpg – venstrestilt I profilmanualen finner du eksempler på hvordan du kan lage plakater, annonser og annet markedsføringsmateriell for Friluftslivets uke, ved å… Read more »

Her kan du laste ned logo, elementer og profilmanual for Friluftslivets uke.

Logo i farger, jpg – firkantet «tag»
Logo i farger, jpg – hovedlogo midtstilt
Logo i farger, jpg – avlang 
Logo i farger, jpg – venstrestilt

I profilmanualen finner du eksempler på hvordan du kan lage plakater, annonser og annet markedsføringsmateriell for Friluftslivets uke, ved å bruke logo sammen med fire elementer som representerer skog, hav, landskap og sol.

Last ned profilmanual her (pdf)

Her kan du laste ned elementene:
Last ned sol-element
Last ned hav-element
Last ned landskap-element
Last ned skog-element

Her kan du laste ned ALT du trenger – her finner du logo i flere formater, i trykkekvalitet og i svart hvitt:
Last ned zip-fil her


TRENGER DU PLAKATER eller ANNONSER? 
Bruke disse malene som vi har laget i powepoint- fyll inn med din egen info, logo og ev bilde.

Mal plakat – str A3 med bilder
Mal plakat – str A3 (her kan du sette inn dine egne bilder!)
Mal annonse – halvside med bilder
Mal annonse – halvside (sett inn dine egne bilder)

 

Generelle retningslinjer for bruk av logo og elementer til Friluftslivets uke:

– Alle som vil gjennomføre friluftslivsaktiviteter eller stimulere til mer friluftsliv gjennom informasjon, veiledning og lignende i Friluftslivets uke i september hvert år, er hjertelig velkommen til å bruke logo og de grafiske elementene til Friluftslivets uke.

-Vi ønsker oss at flest mulig blir med og bruker Friluftslivets uke til å vise frem tilbudene som finnes for å få folk ut i naturen. Alle fylkeskommuner, kommuner, friluftsråd, frivillige organisasjoner, lag og foreninger – samt våre samarbeidspartnere kan fritt benytte dette materialet i sine egne kanaler, og til å markedsføre sine lokale tilbud og aktiviteter. Vi håper at mange vil bidra til en bred nasjonal dugnad og sette friluftsliv på agendaen!

 – Hovedmålet ved bruk av logo og budskap er å få folk ut i friluftslivet. Logoen og profilelementene til Friluftslivets uke skal ikke brukes kommersielt for å fremme salg av noe slag uten avtale med oss.) Er du i tvil om du kan bruke logoen, ta kontakt og spør oss! Ta kontakt med oss på friluftslivetsuke@norskfriluftsliv.no

Del denne artikkelen