Hold av kvelden onsdag 19. august!
Vandgregruppa-komiteen inviterer til sosial sammenkomst og hygge for alle dere som gjør en strålende innsats med å arrangere turer med mer.
De som har lyst på en liten tur i forkant møter opp på holdeplassen Oslo hospital kl. 16.30. Vi går kunstnerstien, Ekeberg restaurant og ballparken før vi er fremme ca. kl. 17 ved Ekeberg gård.
Vi sørger for litt snacks, men ta med egen drikke. Husk også noe du kan sitte på, samt ekstra tøy.
Vi koser oss utover kvelden, og du går hjem når du har lyst.
Velkommen skal du være :)
Sted: Ekeberg gård
Når: fra klokken 16.30 eller 17.00, og så lenge vi har lyst.
Oppmøte: Oslo hospital kl. 16.30 eller Ekeberg gård kl. 17
Adkomst: Sjekk Ruter eller Google Maps
Værforbehold: Dersom været er for dårlig vil vi flytte eller avlyse arrangementet.