Sommeren er snart over, og vi starter opp igjen med kveldsmatturer ved lavvoen på Oksenøya Bruk.
Merk at vi har endret tidspunkt fra onsdager til tirsdager.
Velkommen til Kveldsmattur med bålkos Tirsdag 25. august fra kl 17:00.
Vi møtes ved lavvoen til DNT Bærum Turlag hvor vi spiser kveldsmat sammen. Ta med det dere ønsker å spise. Vi tenner på i bålpannene, så ta gjerne med noe dere kan grille.
Denne ettermiddagen blir det kreativt verksted for alle barna. Vi finner fine naturskatter i skogholtet bak lavvoen etter at vi har spist kveldsmat, og lager fine kunstverk sammen. Vi stiller med ark, sakser, lim, tusjer og maling.
Arrangementet er gratis, og du trenger ikke å være DNT medlem for å delta.
Vel Møtt!
Kategori: BTnær