Bli med på gratis aktivitetsdag for ungdomsskoleelever på Osbakken.
Vi skal bade, padle kajakk og prøve Sup (padlebrett). Vi skrur opp musikken, fyrer opp grillen og serverer digg grillmat. Det blir masse tid til å sole seg, bade og slappe av også. Er det kaldt, varmer vi oss i badstua.
Vi plukker dere opp med buss, og leverer dere trygt tilbake på ettermiddagen.
Bussen går følgende rute:
Klokka 15:00 fra Gjøvik skysstasjon. Møt opp utenfor Narvesen.
Klokka 15:20 fra Lekeland i Hunndalen.
Klokka 15:30 fra skysstasjonen på Lena.
Klokka 15:40 fra ungdomshuset på Raufoss.
Retur fra Osbakken klokka 20:00. Vi stopper på de samme stedene.
Vi ønsker at dere melder dere på slik at vi har mat til alle, og sånn at vi vet at vi har plass i bussen. Men alt er gratis, både buss, mat og drikke.
Tilbudet er til elever som går på ungdomsskolene i Gjøvik, Raufoss, Lena og Skreia. Også dere som skal begynne på ungdomsskolen til høsten og dere som går ut av ungdomsskolen i år.
Grill og chill arrangeres i samarbeid med Ung i Gjøvik, Fyrverkeriet ungdomshus og Østre Toten kommune.