I forbindelse med totalberedskapens år arrangerer vi en dag med fokus på Egenberedskap i naturen. Vi skal gi opplæring i hvordan være selvhjelpen i naturen med fokus på 2 forskjellige aktiviteter.
Aktivitet 1 skal vi plukke bær og lage saft av disse, og plukke spiselige sopper.
Aktivitet 2 skal vi vise hvordan bygge og tenne opp bål med ulike redskaper, og deretter tilberede mat på bålene vi har laget.