Bli med på ettermiddagstur til Kaffebua fra Kobbvågen( Balsfjord) 16.juni. Oppmøte Rema 1000 på Kvaløysletta kl 17.30 for felles kjøring( spleis på drivstoff)
Det er 5 km i realativt flatt terreng til vi kommer til Kaffebu, der vi tar en kopp kaffe/te og noe å spise på. kanskje fyre vi ett bål og været er ok. Returen er like lang, alså 5 km.
kom å bli med. Hilsen turleder Arnulf og Monica