Onsdagsturen denne uken blir på en mandag pga båtruta. Vi kjører med Helgeroafergene.
På denne båtturen sitter vi ute på dekk i forhåpentligvis nydelig sommervær. Billett kjøper dere på forhånd på nett.
Servering ombord i båten.
Oppmøte Lovisenlund., tidspunkt kommer senere.
Vi tar båten fra Helgeroa til Jomfruland. Vi går en tur der ute til Øytangen og en tur opp i fugletårnet, innom fyret og nasjonalparksenteret.
Vi tar ferge tilbake igjen til Helgeroa. Vi blir borte hele dagen.