Tur på dagtid for seniorer. I dag går vi Slettemoen-runden. Vi møtes ved Rakkestadhallen, og samkjører. Vi går stien fra Slettemoen om Lia, Åseter, Åleputa, Ådalen/Kløsa. Her tar vi matpakka og går derfra veien tilbake retning Lia og så til Slettemoen. Dette er en relativt lett tur med mesteparten på sti, skogsbil vei og noe vei.
Kl. 09:45 fra Rakkestadhallen
4 timer, inkl. pauser, ca. 5 km gange
Felles avreise fra Rakkestad Hallen – Skoleveien 12, 1890 Rakkestad
Mona Heier, 97 97 32 22